maandag 21 februari 2011

In de gazet

6 opmerkingen:

  1. jullie naam een keertje "gegeoogeld". Het krantenartikel, maar ook jullie site en groepsfoto staan op internet. Best wel cool...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste anonieme sympathisant,

    Bedankt voor je reactie ! Ik ga zeker ook een keer googelen ...

    Kurt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb jullie ook bezig gezien in den bond. Eindelijk eens een coverband die de juiste nummers speelt! Ik ga jullie zeker opvolgen. Hopelijk kunnen we jullie weer snel terug aan het werk zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just !!!
    En niet alleen de nummers zijn juist gekozen, ook de kwaliteit was heel goed. Wie durft er "alive " nog te coveren? Het zullen er niet veel zijn. Met de ogen dicht zou men denken dat de "kings of lion" echt aanwezig waren. Zalig gespeeld ! Om in hogere sferen te komen ...En ik had niks gedronken of gesnoven ... Ik houd jullie agenda scherp in de gaten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps !!
    Schaamrood op mijn wangen "Kings Of Leon" uiteraard ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geeft niks.Mercikes in ieder geval voor je toch wel zeer lovende commentaar.
    Groetjes en tot de volgende ,Rob.

    BeantwoordenVerwijderen